zondag 23 september 2012

Maakdag

Vandaag op Maakdag, volgde ik de workshop Fotografie van Piet Dekersgieter. Omdat ik wel eens wilde weten wat meer te doen met die spiegelreflexcamera van me. Zodat ik uw scherm binnenkort kan verwennen met degelijke foto's.

Enkele sfeerbeelden... Nog geen perfecte foto's, maar ik blijf oefenen... Beloofd !

Oorspronkelijk bevolkten zij het MIAT, ...
... vandaag waren het vooral...

De zaal werd vrolijk ingericht, ...

je kon er bb (bekende blogsters) spotten, ...

... en naaisters die niet zo zuinig en op de grond hun dure Spoonflower-stofje te lijf gingen.

Er waren veel van deze...

... waar je veel van dat kon op stapelen.

De fotograaf die er alles over wist, ...

... naarstige leerlingen die alles flink noteerden,...

... en leerlingen die uitprobeerden.
We gingen op zoek naar een studie-object.

En er was ook de vriendelijke dame die haar afgewerkt stuk ter beschikking stelde voor een foto.

( ...patroon komt in één van de nieuwe naai-boeken heb ik me laten vertellen... )

Misschien wel goed dat er ook een echte fotograaf was om alle meesterwerken vast te leggen...















Geen opmerkingen:

Een reactie posten