zondag 5 juni 2011

Nieuwe stek !

U las het misschien in de nieuwsbrief, op de Facebook-pagina of ergens anders... . "Gemaakt" heeft sinds kort een eigen stekje. We namen onze intrek in de Langerei 7 in Brugge. Midden in het centrum van de stad (& makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer & gratis parkeermogelijkheid) vind je deze grote poort.


Eens binnen vind je er een oase van groen & rust en tegelijkertijd krioelt het er van de creatieve uitspattingen. Binnenkort zeker nog meer nieuws over het wel & wee van "Gemaakt" en de mede-bewoners !

5 opmerkingen:

  1. Proficiat! En zeer handig, op fietsafstand voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! En ook lekker dichtbij voor mij, joepie! Hou je ons op de hoogte van de planning? Ik heb de indruk dat er weinig workshops in de voor- of namiddag door gaan :-(
    Succes met de nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt !
    Ik plan de workshops in volgens de vraag die ik krijg... . Ik hou er rekening mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super, en dicht, de foto doet me wel kwijlen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen